fredag 18 september 2020

Fredagen den artonde september 2020

Då var det äntligen fredag och jag låg och snoozade långt in på eftermiddagen, som tur var så var det hela 18° ute så jag drog på mig mina inlines och for iväg till jobbet lika snabbt som en iller. Klockan 17:30 på fredagar lyssnar jag alltid på det underbara radioprogrammet Rebecca & Fiona, grym musik i nästan två timmar. I morgon ska jag och fästmön åka skateboard på Lugnets asfaltsbana igen, något som vi längtat efter hela veckan faktiskt.

I morgon drar Svenska Hockeyligan igång igen och jag som håller på Hv71 hoppas på en bra säsong, i en träningsmatch mot Djurgården för ett par dagar sedan vann Hv71 med 8-3 och det gör mig glad. Det är dags för Hv71 att ta SM-guld igen kan jag tycka, men det dröjer till april nästa år innan vi vet. Trevlig helg och tack för att du besöker tomasvarg.se

Dagens favoritlåt: The Sounds - Safe and Sound


- Sol och 18° idag



- Kan vara säsongens sista åk



- Högrevsburgare fick det bli idag



- Tröttmössa idag



- Hosjö kyrka



- Gult är fult



- Falun by night

1 kommentar: