fredag 25 september 2020

Fredagen den tjugofemte september 2020

Ordning och reda, löning på fredag heter det ju och idag landade lönen på kontot, det blir till att spara lite extra mycket pengar den här månaden eftersom Apple släpper Iphone 12 Pro Max i oktober. Jag och min longboard drog i väg till Lugnet idag och här besökte jag deras asfaltsbana, jag är själv lite överraskad över hur bra balans jag har.

Jag hann tyvärr inte få min nya Tony Hawk-bräda idag, det hade varit kul att testa den trots att jag faktiskt föredrar longboard. Efter mitt besök på Lugnet så drog jag hem för att byta om till mina arbetskläder och sen var det bara att hasa sig bort till min arbetsgivare för att jobba natt. Tack för att du besöker tomasvarg.se

Dagens favoritlåt: Watermät & Moguai - Portland


- Åka longboard är kul det



- Fy fan



- Svamp



- Höstlöv



- Kristine kyrka



- Falu koppargruva

1 kommentar:

  1. Svamp, snö, höstlöv och kyrka för att tar med
    något, av vad dina bilder återgav. Snygg blandning. :)
    Älskar allt det vackra hösten för med sig men, idag
    faller regnet i kopiösa mängder, det är ju helg då
    skall vädrets makter ställa till det.

    SvaraRadera