lördag 19 september 2020

Lördagen den nittonde september 2020

Jag började åka skateboard år 1984, jag blev aldrig något proffs och jag har sedan dess åkt mycket sällan. Som tur är så sitter balansen när jag åker och idag drog jag och fästmön iväg till Lugnet och här åkte vi longboard och inlines på asfaltsbanan, jag blev så pass modig till slut att jag vågade åka ner för en brant backe på longboarden.

Solen lyste och det var riktigt skönt väder idag. Under kvällen spelade vi GTA Online tillsammans med min vän Markus och sen spelade jag och fästmön Snowrunner och Farming Simulator 19, i morgon planerar vi att åka mer longboard. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Att åka bräda är kul det



- ÖoB



- Rusta



- Söt lampa



- Jag vill resa utomlands - nu!



- Jag köpte smör på ett kilo



- Köpte ny vattenkokare - så snygg



- Spelet Snowrunner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar