onsdag 16 september 2020

Onsdagen den sextonde september 2020

Min far behövde uträtta lite bankärenden idag så vi drog ner på stan och in på kontoret på SEB, här var det två kunder före oss och jag hann ju tänka att det här går snabbt. Det fick jag ångra, för en 80 år gammal tant vägrade förstå hur det fungerar med gemensamt konto. Den förbannade banken har bara en kassa och vi stod i fyrtio minuter och lyssnade på tanten, till slut ville jag bara hiva ut henne.

När det var pappas tur tog vårt ärende en minut, vi kokade och farsan svor - haha! Sen rullade jag hem honom, kutade hem som en skabbig rattmuff. Här bytte jag om och kutade till jobbet och vid 22:00 satt jag bänkad med mobilen för att kolla Sonys presentation av Playstation 5, jag blev besviken på hur lite spel det dyker upp vid release den 18 november. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Farsan är förbannad



- Fick mitt nya bankkort idag



- Red Bull light är gott det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar