onsdag 23 september 2020

Onsdagen den tjugotredje september 2020

Somnar sent och vaknar på tok försent, idag hann jag inte ens trycka in frukost i mitt ansikte. När jag gick till jobbet hörde jag något som jag inte hört på ett tag - en jetmotor. Sen flög en JAS 39 Gripen i en jäkla fart och lika snabbt som den dök upp så försvann den, när jag växte upp på det rika 80-talet flög det ofta jaktplan över Falun och I13, då var det Viggen.

Halva arbetsveckan har gått och jag ser med försiktighet fram emot helgen, det ska regna på lördag, men på söndag ser det ut som uppehåll och då ska jag åka bräda och fästmön ska förmodligen åka på något som jag inte sett på länge. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- En J.A.S. 39 Gripen flyger förbi



- Röda löv



- Uggla



- Jaha



- En Pikachu i mobilspelet Pokémon Go

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar