fredag 27 november 2020

Fredagen den tjugosjunde november 2020(Black Friday)

Fästmön vaknar klockan 16 och hon väcker sedan mig, snacka om ordentlig sovmorgon. Efter en snabb brunch så drog vi iväg till Netonnet för att kolla in Black Friday-rean, jag var ute efter en ny handkontroll till min Playstation 4 och jag hittade en röd som jag köpte. Sen for vi runt och spelade mobilspelet Pokémon Go innan vi for hem för att spela Call of Duty: Modern Warfare multiplayer. Jag ska jobba hela den här helgen samt nästa, jag har nu tre helger kvar att jobba innan jag går på fem veckors semester. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Tomte



- Jag fyndade en röd handkontroll på Black Friday



- Fin



- Granen lyser nu



- Bästa högrevsburgaren finns på Hemköp



- Den godaste osten



- Den godaste bearnaisen 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar