måndag 23 november 2020

Måndagen den tjugotredje november 2020

Det är då själva fan vad dom lediga helgerna går fort, det är måndag och jag fattar nada. Jag och fästmön fick reda på att en stor gran fraktades på en lastbil och som skulle till Stora Torget i Falun, vi hade tänkt fota spektaklet, men vi var försent ute för när vi kom fram satt kranen redan uppe. Nu hoppas jag att det går bättre för den här granen än för den gran som rasade för något år sedan. Tack för att du besöker tomasvarg.se

Dagens stora nyhet:

Dagens favoritlåt:
Breland - My Truck


- Fint väder



- Nu äger jag en kontroll till PS5, men ingen PS5:a



- Bästa julkalendern



- Morgonkaffet



- Granen på plats, men saknar belysning



- Hittade en porrtidning på jobbet. Nya Scanian önskar jag mig



- Granen utan belysning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar