torsdag 19 november 2020

Torsdagen den nittonde november 2020

Idag släppte Sony deras nya spelkonsol Playstation 5, men Sony har uppträtt fruktansvärt oseriöst  och behandlat sina fans som skit eftersom det går inte att få tag på en PS5:a. Man har tillverkat för få exemplar för att öka efterfrågan och just nu ligger det flera exemplar på Blocket för 12-15 tusen kronor.

I natt trodde jag, på riktigt, att mitt sovrumsfönster skulle gå sönder, att fönstret inte kunde stå pall mot den orkan som piskade allt som kom i dess väg. Jag vaknade flera gånger och en av gångerna hörde jag hur något i metall kraschade från balkongen ovanför min lägenhet och ner på marken. Det var en del människor som blivit av med elen i natt och vi får vara glad att det var det enda som vi blev av med. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Vi besökte ett Apotek



- Morgonkaffet för mig som inte dricker kaffe



- Vilket äckligt kaffe



- Kameran i Iphone 12 Pro Max imponerar



- Här sitter jag i skiten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar