måndag 28 december 2020

Måndagen den tjugoåttonde december 2020

Efter att ha varit ledig i fyra dagar var det så dags att slå ner röven i Scanian igen, som yrkesförare är man aldrig ledig röda dagar eller klämdagar, så jag tog ut semester. Det underbara vädret, som vissa kallar för pissvädermärkligt nog, med plusgrader och regn fortsätter att gör mig glad. Som fryslort kan jag inte vara mer än lycklig, jag har som bekant semester på vintern enbart för att slipa behöva gå utomhus i äckliga minusgrader.


Fästmön och jag har spelat äckligt mycket Call of Duty: Black Ops Cold War i helgen och det här gjorde att hon drog iväg till närmsta elektronikbutik och köpte ett Playstation 4, så nu kan vi spela på varsin gubbe i samma team och det ska bli kul att testa. Jag läser att 4 519 000 svenskar tittade på Kalle Anka och hans vänner på julafton, ett nytt rekord för programmet som i år har sänts i hela 60 år. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Den bästa vintern någonsin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar