onsdag 16 december 2020

Onsdagen den sextonde december 2020

Igår steg jag upp strax före klockan 11 för att hinna ladda ner en uppdatering till spelet Grand Theft Auto V: Online, jag gjorde några filmer som jag slängde upp på min youtube-kanal och idag har ett av klippen 20 000 visningar, vilket är sinnessjukt så klart. Jag var aldrig förberedd på detta uppsving som min kanal fått den senaste tiden, jag känner mig otroligt glad över framgången så klart.

Det här med att folk ska hålla avstånd till varandra funkar inget vidare, jag var nyss på en matbutik för att handla och jag skulle till att betala då en kille var på väg att gå in bland kön till kassan i motsatts riktning. Jag blev vansinnig och vrålade åt honom att stanna, även kassapersonalen sa åt honom att gå in i butiken den vanliga vägen. Hans ursäkt var att han ”bara” skulle köpa cigaretter. Det är inte konstigt att så många svenskar har dött av covid-19 när folk är dumma i huvudet.

Ett bevis på att folk inte fattar hur allvarligt covid-19 är går att läsa på Expressens hemsida idag, personalen på företaget Skistar ordnade en privat fest i helgen, 40 personer ska ha deltagit. En som fattat allvaret i det här är min filmhjälte, Tom Cruise, som gapar och skriker, på sin personal då två anställda stått för nära varandra. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Köpte Triss



- Vann inte ett skit



- Helt okej



- Skog och mark



- Kallt



- Min fina häst

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar