onsdag 23 december 2020

Onsdagen den tjugotredje december 2020 (Dan före dopparedagen)

Idag när jag drog till jobbet höll jag på att få en chock, på himlen lyste solen och någon sol har jag inte sett under hela december. Men är solen uppe betyder det klart väder och klart väder under vintern betyder kalla temperaturer. Jag frös konstant under hela kvällen, jävla skit-årstid det här - usch!

Dagen favoritlåt:

Under eftermiddagen frös det på och det blev halt och om inte julhandlande panik-bilister, som kör 30 km/h under det tillåtna tar död på mig så kommer jullåtarna ”Feliz Navidad” och ”Last Cristmas” att göra det. Så fort den förbannade skiten spelas på radion vill jag bara svänga in på Beckomberga sjukhus för att lobotomera mig och sen sitta och flina som en dåre. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Jag har inte sett solen på över tre veckor



- Julklapp



- Uppesittarkväll i min Scania

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar