lördag 30 januari 2021

Lördagen den trettionde januari 2021

Det är inte mycket kvar av januari nu och det gillar jag så klart, jag hatar verkligen årets första kvartal och nu återstår det ju bara två månader till skiten är över. Idag när jag slog i gång väderappen på min Iphone så visade den minus nitton vilket gjorde att jag bara ville kasta ut min mobil genom fönstret, helvete va kallt. Jag och fästmön väntade i ett par timmar på att det skulle bli varmare ute och mitt på dagen så drog vi ner för att handla skor till henne, sen besökte vi Åhlens och till sist besökte vi en matbutik i vanlig ordning.

Väl hemma igen så bakade jag pizza gjord på ostbotten igen och det är så skönt att ha en massa pizza-bitar i kylen som det bara är att värma på, snabbt och bekvämt eftersom jag är en lat människa. Under kvällen spelade jag och fästmön en massa Assassin’s Creed: Valhalla och en del Snowrunner. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Skjut mig



- Snö och skit



- Personalen på Åhléns i Falun sög idag



- Har inte ätit kött på tre veckor nu, denna är mycket god



- Svenska skidspelen pågår i Falun nu



- Svenska skidspelen på storbilds-tv i centrum



- En matsked av habanero-tabasco rördes ner i krossade tomaterna



- Riven mozzarella på pizzan



- God



- Min fina varg i Assassin’s Creed: Valhalla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar