onsdag 27 januari 2021

Onsdagen den tjugosjunde januari 2021

I ett försök med att vända tillbaka dygnet, ett misslyckat sådant, har jag sovit och vilat bort den här dagen. Jag har på senare tid besökt SVT Play som total-imponerar på mig, just nu är SVT Play bäst på dokumentärer. Jag har kollat på Infiltratören som är en otroligt gripande historia om Peter Rätz och hur tragiskt hans liv ser ut efter att han avslöjats. Jag har också kollat på Militärligan och deras rånturné på nittiotalet, en otroligt fascinerade dokumentär. Tack för att du besöker tomasvarg.se

SVT Play:



- Fjorton jävla minus - då håller jag mig hemma



- Pizza



- Här kör jag lastbil på semestern - humor!

1 kommentar:

  1. Nu är det många minus. Det far liksom
    upp och ner, sedan är vi inte så vana vid
    direkt någon kyla denna vintern men, när
    det slår till då fryser vi lite till mans, eller så
    kryper vi längre ner under täcket, där stannar
    vi tills vi fått upp värmen. :)

    SvaraRadera