söndag 10 januari 2021

Söndagen den tionde januari 2021

Jag sprang på grann-tanten i trapphuset idag och hon var så jävla positiv till snön och kylan, jag nickade och försökte att le när jag i själva verket ville slänga en kaskadspya i närmsta eluttag för att slippa gå till jobbet. Hur fasen kan man gilla den här förbannade årstiden?

På radion hör jag att den nya pandemilagen börjar gälla idag, en lag som man klubbade igenom i fredags. Är det inte jävligt sjukt hur man kan fixa nya lagar så fort samtidigt som det inte går att skärpa straffen för våldtäktsmän och andra kriminella svin. Under kvällen nås jag av den tråkiga nyheten om att Thorleif Torstensson, sångaren i bandet Thorleifs, har avlidit efter att ha smittats av covid-19. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Äcklig snö



- Åh va vackert - not!



- Snö och skog



- Granen



- Ska spela en massa under semestern

1 kommentar:

  1. Nu snöar det reellt, t.o.m där jag kommer ifrån,
    där brukar det inte komma mer än regn. Tredje
    bilden är fin, vägs ände kanske. :)

    SvaraRadera