lördag 27 februari 2021

Lördagen den tjugosjunde februari 2021

Under loppet av tre dygn har totalt sju människor drunknat då dom gått igenom isen som dom befunnit sig på, nu går Issäkerhetsrådet ut med att man inte ska ge sig ut på isarna. Jag drog inte ut på någon is idag, men jag gick en långpromenad idag också och precis som igår så blev det totalt en mil.


Det är så jäkla skönt ute nu och att promenera är ett härligt sätt att motionera på, speciellt när man får lyssna på sin favoritmusik i form av synthpop. Trots att jag lyssnar på musik på hög volym så hörde jag vårfåglarna sjunga, vi går mot rätt årstid och det gör mig superglad. Väl hemma igen så spelade jag en massa Snowrunner, i vanlig ordning. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Smalt hus



- Mulet men varmt



- Engelbrektsgatan



- Änder



- Snustorr asfalt är kärlek



- Gott



- Solen gjorde ett litet besök



- Dessa såg jag sedan bada i sjön - helvete va kallt



- Jag går inte lottlös



- Ingen vinst i vanlig ordning

1 kommentar:

  1. Trähus i den här delen av landet är så fina att se.
    Allrahelst den röda färg som dominera husen.
    Nu kvittrar fåglarna, de vet att våren är i antågande.
    Har sparat kattpäls när jag borstat min katt
    oj vad hon fäller, det lägger jag sedan ut under något
    träd så fåglarna kan bygga sina bo med mjukt underlag
    för de små fågelungarna.

    Hela nästa vecka skall solen lysa, förmodligen är snön
    nu ett minne blott. Regnet tog det mesta under två nätter.
    Annars brukar det ligga kvar under en längre tid innan allt
    är borta.

    SvaraRadera