torsdag 25 februari 2021

Torsdagen den tjugofemte februari 2021

Ordning och reda, löning på fredag stämmer inte den här månaden. Lönen kom i dag och min elräkning var dubbel så dyr än vanligt, det beror så klart på att jag suttit vid min värmefläkt under semestern - haha! Idag är det torsdag och det har serverats ärtsoppa till höger och vänster i vårt avlånga land och ärtsoppa är bra äckligt det. Utomhus har temperaturen nu stigit till åtta-nio plusgrader och det gör mig så oerhört glad, jag hoppas verkligen att vintern är över nu. I morgon är det dags att gå ut och gå en mil igen, jag hann inte göra det idag. Tack för att du besöker tomasvarg.se



- Tåg



- Underbara värme



- Nu slutar man tillverka Dumle-klubban



- Byggnad i natten



- 25,25 meter Volvo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar