fredag 5 mars 2021

Fredagen den femte mars 2021

Det blev ingen promenad idag eftersom jag inte hade någon tid innan jag skulle börja jobba, men jag behövde förmodligen en vilodag idag och jag kommer att gå i helgen i stället. Om det inte är låtar från melodifestivalen som konstant spelas på radion så är det den där förbannade sporten, idag åkte vuxna muppar omkring på skidor och fjantade sig. Hela jävla eftermiddagen sändes inget annat än sport på radion och det gjorde mig vansinnig, förbjud sport nu!

På tal om sport så är det ju Vasaloppet i helgen, vilket också bara är skit, men jag har i tjugo års tid ansett att så fort Vasaloppet går av stapeln så är det vår. Nu ser det ju inte ut som det blir någon vår då det kräk-snöa tre dagar i rad nästa vecka. I morgon ska jag gå en promenad, spela spel och njuta av min lediga helg. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Kaos i helvetestrafiken



- Fint väder men kallt



- Idioter som kör bil på gång-och-cykelbanan



- Hjärta

1 kommentar: