fredag 26 mars 2021

Fredagen den tjugosjätte mars 2021

Jag får verkligen nypa mig i armen varje gång som jag blir påmind om vart vi befinner oss i almanackan, vi står på gränsen mellan vinter och vår. Jag har överlevt ytterligare en vidrig vinter och det känns som om jag är hög på livet igen, nu hoppas jag på en kanon-sommar där jag och fästmön kommer åka en jävla massa inlines, longboard och skateboard.

Dagens favoritlåt: Grenada - Wild Waves

För jag längtar tills jag kan susa fram på mina inlines med bara en t-shirt på överkroppen, åka slalom mellan cyklister, barnvagnar och promenadstavar. Känna sommarvärmen smeka mig i ansiktet, ge kroppen en överdos av D-vitamin och befinna mig i en eufori. Jag är en sommarmänniska och att ha allt det underbara framför mig känns som en lottovinst, jag kan inte bli lyckligare.

Idag drog jag ut för att promenera igen och det blev en mil i vanlig ordning, efter promenaden åt jag lunch tillsammans med mina vänner Andreas och Toivo. Jag skulle ha jobbat natt i natt, men min underbara chef gav mig ledigt så jag och fästmön får nu tre lediga dagar tillsammans, vi kommer förmodligen spela en jäkla massa GTA online. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Vill åka inlines nu



- Fåglar



- Mat



- Fin tavla



- Villa ha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar