onsdag 3 mars 2021

Onsdagen den tredje mars 2021

Snart har trettontusen svenskar avlidit till följd av covid-19 och idag gick man ut med att tredje vågen av covid-19 är här, med tanke på hur korkade många människor är så är det inte konstigt att vi dör som flugor. Varje gång som jag går och handlar så får jag säga till folk att hålla avstånd, hur svårt kan det vara? Folk är jävligt nonchalanta och jag tycker verkligen synd om alla som jobbar inom vården.

Dagens stora nyhet: Åtta skadade efter man gick till attack

Melodifestivalen pågår just nu tydligen och det är ju något som jag hatar, låtarna spelas otroligt frekvent på radion och jag skulle hellre lyssna på väderleksrapporten från norra Kvarken i en timme än att lyssna på en låt från melodifestivalen i tre minuter. Artisterna som ställer upp i melodifestivalen är totalt värdelösa och deras låtar består av en enda vers som upprepas om och om igen, jag vill bara slita loss radion och strypa den. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Jag gick en promenad på totalt en mil idag



- Here comes the hotstepper



- Sol



- Bänkar



- Folk kastar munskydd till höger och vänster



- Tegelvägg



- Gammal brandstation i Falun



- Helvetes-trafiken i Falun ger mig en hjärtinfarkt snart

1 kommentar:

  1. Undrar över de människor som slänger det mesta på marken, iallafall
    en del av det har i fickorna, slänger de likadant hemma på golvet?
    Förmodligen inte, men skillnad är obetydlig. Mark-golv är det som
    befinner sig nere vid varje människas fot.

    Melodifestival, fy och usch. De ser ut som rymdvarelser
    klädmässigt sett, sjunger som jag vet inte vad. Nya förmågor
    på vår musikhimmel, en del kommer och går lika fort.

    Nu är tydligen tredje vågen i antågande. Sedan, vad kommer
    då den fjärde, osv. tills hela mänskligheten är borta och förbi.

    //Erika

    SvaraRadera