tisdag 30 mars 2021

Tisdagen den trettionde mars 2021

Det blev ingen promenad idag, det enda som min livlösa kropp orkade göra i morse var att sova och snooza innan jobbet. Väl på jobbet så slängde chefen åt mig en körning till Hedemora i vanlig ordning, Hedemora verkar vara ett laglöst land, folk kör som rallyförare och någon polis syns inte till, det kanske är hut jag ska flytta - haha! Jag är så fruktansvärt sugen på att köpa nya inlines just nu, jag har hittat ett par för 4 000 kronor och det är på tok för dyrt det. Tack för att du besöker tomasvarg.se

Dagens favoritlåt: Fleetwood Mac - The Chain


- Det kryllar av tussilago nu



- Snart kommer det krylla av folk i skateparken



- Ge mig nu



- Trotzgatan



- Sveaparken i Hedemora



- Hedemora



- Vart ska jag?



- GTA V online

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar