fredag 23 april 2021

Fredagen den tjugotredje april 2021

Ordning och reda, löning på fredag heter det ju som bekant och det stämmer i alla fall denna månad. Jag har endast jobbat fyra dagar den här veckan och det känns väldigt skönt, norra Europas lataste människa, det vill säga jag, borde gå ner på 75 procent i stället för heltid. Men det är en pengafråga för egen del så det är bara att jobba på, jag kommer förmodligen bli en fattigpensionär i alla fall. Jag är ledig i helgen och jag och fästmön ska spela tv-spel i vanlig ordning och jag ska slita i tvättstugan är det tänkt. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Godaste burgarna



- Frukost och lunch i samma



- Lupinblad



- Fint väder men kallt



- Bocken står nu i centrum



- Aprilvädret gav oss snö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar