måndag 31 maj 2021

Måndagen den trettioförsta maj 2021

Efter en fantastisk helg tillsammans med fästmön och vackert väder så blev det måndag igen, jag jobbade endast två dagar förra veckan och den här latmasken blir bara latare och latare. Tiden går otroligt snabbt och det var inte länge sedan som jag sprang omkring som en tomte och sjöng ”första maj välkommen”, idag är det den sista maj och jag är chockad. Jag önskar att jag kunde pausa tiden så att jag kan ta vara på sommaren, jag hävdar fortfarande att det kommer bli en usel sommar. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Fästmön och jag älskar att fota



- Tisken



- Maskrosor



- Pridetrappen i Falun



- Blomma



- Gold Rush: The Game



- Blomma



- Underbara årstid



- Falun



- Doftar gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar