fredag 18 juni 2021

Fredagen den artonde juni 2021

Falun bjöd på hela 28 grader idag och jag stack ut för att åka en jäkla massa inlines, efter att ha kört slut på mig själv rullade jag hem. För att göra slut på mig ännu mer i värmen så gick jag ut och tog en promenad på en mil, under promenaden ringde Daniel och Eva som bor i Melbourne och det var väldigt kul att prata med dom. Jag saknar dom och eftersom att jag vet att Daniel läser bloggen så passar jag på att hälsa.

Dagens favoritlåt:

Jag har nu gått fem mil på fem dagar och det märks, benen är som kokt pasta med en touch av konstant mjölksyra. Eftersom jag är en av norra Europas lataste människa när det kommer till att jobba så fjäskade jag för chefen som gav mig ledigt och under eftermiddagen låg jag bara i min hängmatta som jag köpte på IKEA förra sommaren, så himla skönt. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Så jävla skönt



- Inlines



- Falun



- Jäkligt cool



- Galna måsar



- Underbara årstid



- Falurött



- Falun



- Kebabsallad



- GTA V



- GTA V



- GTA V

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar