måndag 14 juni 2021

Måndagen den fjortonde juni 2021

Efter en mysig helg med fästmön, vi umgicks, spelade spel och åkte skateboard, så blev det så måndag igen. Jag började den här dagen med att gå ut och gå en långpromenad, det blev en mil totalt innan jag kom hem och hemma så tog jag mig en välförtjänt gubbvila långt in på eftermiddagen.

Det pågår någon sorts fotbollstävling just nu, själv hatar jag all sport, mest för att det är så jävla tråkigt och för att sport sänds ta-mig-fan överallt. Idag spelar Sverige mot Spa ien och Sverige kommer naturligtvis förlora eftersom landslaget är uselt som vanligt. Idag kom nyheten att femtio procent av alla svenskar nu har fått minst en vaccinspruta. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Åkte bräda i helgen



- Mulet idag



- Har ändrat mig, vill ha husbil



- Klocktorn



- Skitväder



- Okej



- Selma Lagerlöf



- Gammal Scania



- Ros



- Fiskmås med unge



- Skitväder idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar