torsdag 24 juni 2021

Torsdagen den tjugoandra juni 2021

Jag började kolla på tv-serien ”Clarkson’s Farm” på Amazon igår kväll, det skulle jag inte ha gjort eftersom jag totalt saknar disciplin och jag går aldrig och lägger mig. Men helvete va bra Clarkson’s Farm är, det är nog det bästa som producerats på åratal. Jag älskar Jeremy Clarkson och har så gjort sedan 90-talet, karln är briljant på underhållning och han bjuder på sig själv konstant.

Dagens favoritlåt:
PBR Streetgang - Chi-Lite

Idag var jag lika trött som ett äckligt askfat från en gammal restaurang på 80-talet, jag började med att hinka i mig Red Bull Light, som är livsfarligt enligt alla som läser kvällstidningarna, för att sedan slänga upp lite videor på min Youtube-kanal - tack för att du prenumererar på den. Under kvällen kom fästmön och vi umgicks och spelade en massa CoD: Black Ops Cold War, i morgon ska vi fira midsommar tillsammans. Trevlig midsommar och tack för att du läser dyngan som jag postar här.

Prenumerera gärna på min Youtube-kanal: Tomas Varg














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar