tisdag 31 augusti 2021

Tisdagen den trettioförsta augusti 2021

Det är den sista augusti idag och nu är sommaren slut, trots det så ligger temperaturen runt 15-18 på dagarna. Jag hoppas verkligen att Sverige nu ska drabbas hårt av växthuseffekten och att vintern bjuder på plusgrader, det kommer så klart aldrig att hända eftersom växthuseffekten är en bluff.

Jag fick min andra vaccinspruta för fem dagar sedan och jag har sedan dess känt mig orkeslös och jag upplever att jag inte får något syre när jag tar djupa andetag, det är en jäkla tur att jag redan är sjukskriven på grund av min brutna handled. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Fräsch!



- Vackert!



- Blomma



- Vatten



- Fjärill



- Gick en mil



- Svamp



- Rönnbär



- Ek



- Trodde detta var en Toyota först, men blev besviken :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar