lördag 18 september 2021

Lördagen den artonde september 2021 (Prideparad 21)

Det här blogginlägget tillägnas Inger som gick bort för snart ett år sedan och som idag skulle ha fyllt år.

Jag och fästmön drog iväg till en skola i Falun som heter Östra skolan och härifrån utgick årets Prideparad. Förra året blev det ju ingen parad alls på grund av pandemin, året innan slog man längdrekord på paraden, något som man inte alls gjorde idag. Det var väldigt få människor som deltog tyvärr, men det är alltid lika kul när något händer i stan.


Väl hemma igen så bytte jag om och stack ut på en långpromenad, det blev tio kilometer och under promenaden så besökte jag platsen där Inger, min bästa väns mamma, ligger begraven. Sen drog jag hem, tagen av stundens allvar. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Pride



- Pride



- Pride



- Pride



- Pridematta



- Kebabsallad



- Bil



- Besökte Ingers grav



- Gick en mil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar