fredag 29 oktober 2021

Fredagen den tjugonionde oktober 2021

Jag läser att femtontusen svenskar har dött av covid-19 och det är ju en del det, själv har jag fått två vaccinationsdoser och på något konstigt sätt har jag klarat mig från diverse influensor. Jag har nu jobbat två veckor efter min långa sjukskrivning och det går bättre än väntat, jag funderade ett tag på att börja med att jobba femtio procent, men jag kör heltid.

Dagens favoritlåt:

Jag behöver verkligen jobba ihop pengar nu, jag och min vän Adam snackar om att åka till Chicago i september nästa år och då behövs det just pengar. Vi ska åka från Chicago till Los Angeles på Route 66, en resa som jag gjorde år 2017 och som är den bästa resa jag gjort. Tack för att du besöker tomasvarg.se



- Snygga fälgar



- Bra svenska



- Trähus



- Rött hus



- Falun



- Byggnad



- Kväll



- Falun by night



- Sjön Tisken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar