lördag 6 november 2021

Lördagen den sjätte november 2021 (Alla Helgons dag)

Precis som många andra så jobbade jag igår och jag har aldrig upplevt art ett arbetspass har tagit slut så fort, det var som jag aldrig jobbat över huvud taget. Det brukar ta längre tid när man tampas med Faluns bilister som tillhör Sveriges sämsta bilförare, det är som om alla som framför en bil i den här stan är lobotomerade. Dom klarar inte av att köra i rätt hastighet, man krypkör för man inte kan trafikreglerna, jag avskyr dom.

Dagens stora nyhet:

När jag i mitten på oktober körde bil i Stockholm, ja då trivdes jag. Jag älskar att köra bil i storstäder där tempot är perfekt, bäst är Los Angeles på femfilig motorväg. Som grädde på moset försökte ett rådjur att knöla till min Scania också, Bambi, som uppträdde som en kamikaze-pilot, körde in skallen i plåten för att sedan kuta bort. Jag hann se allt i sidospegeln och jag tackar högre makter att jag inte körde på Bambi trots att jag var bara några centimeter ifrån. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Sveriges bästa regskylt



- Min last



- Älskar att köra i mörker



- Sveriges Radio

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar