tisdag 2 november 2021

Tisdagen den andra november 2021

Jag blir galet knäpp av att ställa om klockan oavsett om fanskapet ska vridas fram eller bak en timme, det är sömnen som rubbas och jag hoppas verkligen att vi aldrig mer ska ställa om klockan. När dom fina människorna som bestämmer i EU skulle ta tag i det här med sommar-och-vintertid så kom pandemin i mellan och allt lades på is, nu får vi dras med det här ett tag till - suck.

Dagens stora nyhet:
Två döda i konserthus i Uppsala: Man föll från sjunde våningen

Jag jobbade hela helgen som var och först idag blev jag ledig, så jag tog bussen ut till min fästmö och vi spelade lite kortspel samt Grand Theft Auto V: Online. Under kvällen tog jag bussen hem och väl hemma spelade jag Grand Theft Auto V: Online tillsammans med Adam. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Vi spelade GTA Online



- Gul bil



- God jul



- Åker buss



- Någon tönt satte dit en snopp på bocken i helgen



- Gult

1 kommentar:


  1. Det finns alltid idioter till det mesta.
    Regntunga skyar och mörker, är det enda
    som möter när man slår upp sina gröna.
    Sådant tråkväder. Snö Tomas det blir väl
    fint. :) Då blir det iallafall ljusare och,
    några reella köldgrader på det. :)

    //Erika

    SvaraRadera