tisdag 16 november 2021

Tisdagen den sextonde november 2021

Vintern 2021-22 fortsätter att vara helt underbar, idag har det varit åtta plusgrader i Falun och det är en fröjd att promenera till jobbet. Jag avskyr som bekant kyla och jag har i många år valt att ta ut mina fem semesterveckor i början på januari, förra veckan lämnade jag in min semesteransökan och den här veckan beviljades den.

Den tionde januari 2022 kommer jag låsa in mig i lägenheten, bosätta mig vid min värmefläkt och spela tv-spel. Men först måste jag jobba i sju veckor och det är verkligen inga problem när det är plusgrader, vädergudarna hör bön tydligen. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Ingen mer snö nu tack



- Underbara vinter



- Skönt väder



- Nu åker julbelysningen upp



- Falun by night



- Grön bil i GTA V



- Extra hot tabasco är rätt klen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar