tisdag 21 december 2021

Tisdagen den tjugoförsta december 2021 (Vintersolståndet)

Vintersolståndet är här och nu blir dagarna ljusare och ljusare, tyvärr innebär det här att kylan kommer bli värre för med ljuset kommer kylan. Vintersolståndet innebär också att jag har namnsdag, något jag inte firar direkt. Om man jobbar som yrkesförare, som jag gör, så avskyr man midsommar och jul. Det går inte att framföra ett större fordon under dessa storhelger, alla amatörer är ute och kör bil.

Dagens favoritlåt:

Det går, på riktigt, 30 km/h under det tillåtna och det slutar alltid med att jag gapar och skriker så interiören  på Scanian svartnar och jag vill bara stanna och tömma mig själv på blod och ligga där och självdö. Jag kommer aldrig förstå mig på dom bilister som anpassar hastigheten efter väglaget på torra vägbanor. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Vi går mot både kallare och ljusare tider



- Idag var det inte skoj i trafiken :(



- Snötillverkning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar