fredag 14 januari 2022

Fredagen den fjortonde januari 2022

Idag när jag vaknade sken solen, efter att ha kollat hur kallt det var ute så bestämde jag mig för att ta en promenad och det blev totalt fem kilometer i stark kuling, helvete vad kallt det blåste. Väl hemma igen ställde jag mig vid spisen för att laga mat, jag är inne i en tacos-period efter min äggdiet, jag provade att ta reda på den tacofärs som jag lagade igår.

Jag värmde på färsen i en panna, hällde på tacosalsa som jag sedan hällde i en ugnsfast form. På toppen bredde jag ut crème fraîche och sedan på med riven ost, in i ugnen på 30 minuter och helvete vad gott det blev, receptet hittar du här. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Fint väder



- Himlen



- Cykelbana



- Rosa bil



- Staty



- Vill också flyga bort



- Skog



- Promenad 5 kilometer



- Tacos



- Så gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar