onsdag 18 maj 2022

Onsdagen den artonde maj 2022

Dagarna och veckor a bara rusar fram och jag känner att jag hinner inte med någonting, jobba och sova är det enda jag gör just nu. Jag önskar att jag kunde orka gå ut och promenera, men inte ens det hinner jag. Jag vill ut och åka longboard och inlines också, jag hoppas hinna med att göra allt till helgen.

Jag gillar verkligen inte sport, jag avskyr all sport utom motorsport. Just nu spelar Sverige i Hockey-VM och jag kommer på mig själv att jag sitter och njuter när Sverige spelar, igår hann jag kolla när Sverige gav Storbritannien stryk och den matchen slutade 6-0. Idag sitter jag och lyssnar på Radiosporten och vi möter Finland, en match som jag tror Sverige förlorar, men vad vet jag, jag bara kill-gissar.

Dagens favoritlåt:

Idag lämnade både Finland och Sverige in en ansökan om att gå med i Nato, som tur var satte sig Turkiet på tvären för Sveriges del. Jag kommer vägra ställa upp att åka till något land och kriga för det, jag kommer i alla fall aldrig plocka upp ett vapen och hamnar jag i fängelse för vapenvägran så ser jag bara det dom gratis husrum och mat. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- God



- God



- Falun



- Farming Simulator 22



- Rav-Fyra



- Grävmaskin



- Falun



- Kyrka



- Kyrkport

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar