tisdag 31 maj 2022

Tisdagen den trettioförsta maj 2022

Maj månad är snart slut och jävlar va kall och värdelös den här månaden har varit, under kvällarna och nätterna har det varit minusgrader och der har regnat i flera dagar nu. Jag brukar få frågan om det inte är jobbigt att aldrig ha någon semester på sommaren, men svensk sommar är helt enkelt för kall för mig så det är inga problem.

Den senaste tiden har jag stört mig nå så förbannat på folk i allmänhet och vänner i synnerhet, värst är en tjejkompis som jag nu sagt upp bekantskapen med, av den enda anledningen att jag inte orkar med henne längre. Hon började, på fyllan så klart, ifrågasätta vilka jag umgicks med och hon visste inte ”var hon hade mig” Så tack och hej, jag är för gammal för sån här skit.

Nu på fredag drar något som heter Å-festen igång i Falun, några b-artister dyker upp, det blir tivoli och annat skit. Det anordnas cruising under fredagen också och att åka omkring med en stor Scania bland dryga raggare och annat löst folk är inget som jag vill pyssla med, så jag fjäskade för chefen som beviljade min ledighet. Tack chefen för att du står ut med mig och mina ledigheter, jag hade förmodligen spöat upp en raggare under fredagen annars - haha! Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Köpt nya skor



- Men va fan är det här?



- Maskros



- Naturen före midsommar <3



- Har hon åkt på urinvägsinfektion?



- Hästar



- Idag släpptes Snowrunner på Playstation 5



- Cruising - då tar jag ledigt



- Tivoli och skit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar