söndag 5 juni 2022

En hektisk helg

Å-festen drog igång i fredags i Falun och under kvällen bjöds det på cruising och jag hade tagit ledigt så jag sprang omkring som en ettrig terrier för att filma så mycket jag kunde, jag fick ihop 170 stycken små videos som blev en video på nästan en timme lång. Se videon från cruisingen här

I över sex timmar hängde jag på stan och vid midnatt så stack jag iväg till krogen och här var det så mycket folk att jag knappt kom in, men kul var det. Igår lördag höll jag knappt på att ta mig till jobbet då det befann sig så mycket folk på stan, det verkar som att alla människor hade lämnat hus och hem för att fira att pandemin är över.

Efter att ha jobbat mina timmar stack jag iväg till krogen och här mötte jag upp min kusin Ingo och vi sjöng karaoke, det blev ”Gimme! Gimme! Gimme!” och ”Öppna Din Dörr” och det var skitkul att få sjunga med min kusin. Idag söndag var det bara att dra iväg till jobbet igen och precis som igår så avslutades kvällen på krogen. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Fan vad jag älskar pilsnerbilar



- Läcker röv



- Massa folk



- Motorcyklar



- Folk



- Bästa cruisingen på länge



- Mås



- Engelska

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar