måndag 20 juni 2022

Måndagen den tjugonde juni 2022

I helgen har jag hängt på krogen, spelat tv-spel, gått två mil och bara tagit det lugnt. Idag började mobillarmet att gnälla redan vid 10-tiden, anledningen till denna misär var att jag hade en läkartid klockan elva. Jobbar man som yrkesförare i Sverige måste man förnya sitt körkort vart femte år, hos läkaren upptäckte jag att jag hade fått en något sämre syn sen sist och det är ju naturligt så klart.

Väl hemma igen så somnade jag som en stock och när larmet ringde för andra gången idag så var det bara att hoppa i mina skitiga jobbkläder och dra till min arbetsgivare, efter jobbet drog jag hem för att live-streama något spel på min Youtube-kanal. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Grönt är skönt



- Promenad



- Blått är flott



- Krokodilen i Slätta



- Ganska bra tid



- Blomma



- Läkarbesök idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar