onsdag 29 juni 2022

Onsdagen den tjugonionde juni 2022

Jag fick en massa smärtstillande tabletter av akuten i söndags, men jag undviker att ta dom starkaste då jag är rädd att bli beroende av skiten, ag tar Paracetamol och har och instället. Både personalen på akuten samt 1177 gav mig rådet att inte sitta stilla för mycket med mitt brutna revben, jag har rört på mig ganska mycket och idag gick jag 12 kilometer.

Jag har alltid valt den norra delen av stan på mina promenader, men idag kände jag för att dra iväg och fota något nytt. Så jag stack iväg till den södra delen och på min promenad passerade jag bland annat stadsdelen Elsborg, Falu Koppargruva och slutligen Faluns suptall. Det var över 50 procents luftfuktighet och det är bra när man ska promenera det. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Inga starka smärtstillande tabletter här inte



- Gamla byggnader vid Elsborg



- Gammalt



- Här i bodde två vuxna och fem barn - på 10 kvm!



- Gammalt



- Björk i staket



- Blomma



- Faluns suptall



- Kåre vid Falu Koppargruva



- Samuelsdal



- Så jäkla läcker



- Märklig form på ett träd



- Gruvhål utan filter



- Blev 12 km promenad



- Festivalen Granny Goes Street den 3/9 2022

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar