torsdag 16 juni 2022

Torsdagen den sextonde juni 2022

Det är tio eller elva år sedan som jag fattade beslutet om att jobba på sommaren och ta ut semestern i början på januari i stället, ett beslut som jag aldrig ångrat. Visst kan det vara jobbigt när kollegorna går på sommar-semester och jag vet att dom får vara ledig 4-5 veckor, men dom där veckorna brukar gå fort och helt plötsligt är dom tillbaka igen och då har dom en lång jävla vinter framför sig samtidigt som jag bara har fyra-fem månader kvar till min semester.

Svensk sommar är, i mina ögon, jävligt värdelös. Oavsett temperatur så är svensk sommar alltid 10 grader för kall och det regnar på tok för ofta, svensk sommar är ju ingen sommar egentligen, bara en mild vinter. Så nej, det är inte jobbigt att jobba på sommaren, snarare enklare eftersom det är ljust och man blir piggare av solen. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Gott



- Blomma



- Snygg - ge mig!



- Ge mig



- Snowrunner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar