lördag 30 juli 2022

Lördagen den trettionde juli 2022

Igår tog jag bussen till Grycksbo för att för att åka helikopter, jag är vansinnigt intresserad av helikoptrar och sist jag flög var 2015 ute på Främby Udde i Falun. Idag lördag var det dags att åka ännu mer buss, den här gången till Rättvik för att besöka Classic Car Week som drog igång igår och som pågår i en vecka. Här filmade jag en massa bilar som ska bli en film i slutet på nästa vecka, Rättvik bjöd på fantastiskt väder och trots min sömnbrist var humöret på topp.

Efter att ha sprungit omkring i nio timmar, filmat 460 bilar som blev en 72 minuter lång video och den kommer så i morgon söndag. Sen tog jag den sista bussen hem till Falun, som var mer än 30 minuter sen, den satt fast i cruisingen så klart. Väl hemma igen tog jag och duschade av mig avgaserna och sen sprang jag ner på krogen. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- På plats



- Bil



- Bil



- Läckra bakljus



- Läckra bakljus



- Bil



- Bil



- Favoriten



- Bil



- Bil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar