söndag 9 oktober 2022

Söndagen den nionde oktober 2022

Jag var till arbetsterapeuten i fredags och jag känner att det ger ingenting, fingret är förstört och det får jag leva med. Jag kommer avboka nästa besök och jag kommer aldrig gå tillbaka. Jag drog ut och  gick en mil idag och den här veckan har jag gått totalt sju mil, promenera och spela tv-spel är det enda jag gör nu för tiden. Jag har fem veckor kvar av sjukskrivningen, tiden går fort när man har roligt. 

Något som jag hatar är jägare och deras jakt på djur och idag nåddes jag av nyheten att en jägare råkat skjuta en annan människa, vilket händer rätt ofta under älgjakten. Nu håller jag tummarna att gubbjäveln som sköt blir av med vapenlicensen, att jägaren var på fyllan är jag helt övertygad om. Tack för att du besöker tomasvarg.se

Dagens stora nyhet



- Blått och gult



- Flög mot Norge



- Löv



- Kristine



- Löv



- En massa löv



- En mil om dagen, sju dagar i veckan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar