torsdag 29 december 2022

Fixat nytt pass

Jag besökte både Nya Zeeland och Australien i början på 2019, sen kom den förbannade pandemin i vägen och jag har mått skit av att inte kunnat resa. Men nu har jag börjat planera en resa till Nya Zeeland igen, om cirka ett år är det tänkt att jag ska åka till andra sidan jorden, januari 2024 alltså.

Idag drog jag till Borlänge och till deras polisstation för att fixa ett nytt pass, det finns ingen passexpedition i Falun. Trots att jag bokat tid så fick jag vänta på hysteriska människor och skrikande skit-ungar, efter mitt besök i Borlänge hoppade jag på första bästa buss för att fly från allt kriminellt pack som härjar här. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Mot Borlänge



- Borlänge polisstation



- Mitt gamla pass



- Mot Falun

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar