lördag 24 december 2022

Lördagen den tjugofjärde december 2022 (Julafton)

Tanken var att jag skulle sitta hemma och spela en massa spel på julafton, jag firar inte jul. Men så fick jag en inbjudan av exet och hennes familj som jag tackade ja till, så jag tog bussen ut till henne. Bussresan blev till ett helvete när bussen kom ikapp en jävla idiot-bilist som körde 50 km/h på 90-väg. Alltså jag hatar dom som inte kan framföra en bil i rätt hastighet, jag känner sånt hat att jag hoppas dom brinner i helvetet.

Se min video genom att klicka här

Väl framme hos exet drog vi iväg för att fota skogen som låg täkt under snö och här gjorde jag en video där jag tackade alla på min Youtube-kanal. Sen stack vi ut till exets föräldrar och här åt vi gott och spelade sällskapsspel. Väl hemma igen bjöd farsan mig över och vi kollade lite på tv, sdn drog jag hem för att spela Snowrunner. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Buss



- Fint



- Vackert



- Hus



- Sol



- Köttbullar



- Korv



- Mat



- Fint paket av exet



- Paket från Pontus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar