onsdag 8 februari 2023

På fredag släpps säsong 2 av Clarkson’s Farm

Jeremy Clarkson, biljournalisten på BBC som hamnade i blåsväder i tv-produktionen Top Gear när han sopade på en producent. Då började han göra bilprogram för Amazon Prime i stället, sen gjorde han en tv-serie som han döpte till Clarkson’s Farm och som handlar om livet som bonde på hans gigantiska ägor. Första säsongen av Clarkson’s Farm blev en gigantisk succé och jag har nu sett första säsongen hela två gånger vilket är fruktansvärt ovanligt då nästan allt som släpps idag doftar häst-pung.

Nu på fredag släpps säsongen två av Clarkson’s Farm och jag kommer nu köpa en månad av Amazon Prime enbart för att se Jeremy klanta sig om och om igen, allt som karln gör blir succé och jag tvivlar inte en sekund på att säsong två kommer bli kanon. Nu längtar jag till fredag!



- Kungen av engelska tv-produktioner och jag älskar karln

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar