fredag 28 april 2023

Fredagen den tjugoåttonde april 2023

Då var det fredag igen och jag sitter och funderar på vart den här arbetsveckan tog vägen, jösses vad snabbt den gick. Det är den sista april på söndag och det känns skönt att lämna den här slask-månaden, enligt Aftonbladets så kallade väder-experter så kan sommaren 2023 att bli lika varm som sommaren 2018 och för en soldyrkare som jag så håller jag alla tummar och tår att det kommer bli så. Ge mig 35 graders värme varje dag under hela sommaren tack, det vore fantastiskt.

I morgon lördag ska min bästa vän Pontus och jag antingen gå en mil eller se en James Bond-film, det beror på vädret. Sen ska jag bara spela spel på min Playstation 5, söndagen kommer bli ännu lugnare och det det känns bra. Jag ska inte ut och titta på någon majbrasa och lukta brandrök om kläderna inte, det är något som jag avskyr. Tack för att du besöker tomasvarg.se









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar