söndag 30 april 2023

Söndagen den trettionde april 2023 (Valborgsmässoafton)

Årets sista aprildag är här och det gör mig glad så klart, nu väntar en kall maj utan snö förhoppningsvis. Vintern är ett helvete, det finns inget positivt med att frysa i sju månader. Jag stack ut och gick en långpromenad på en mil och under promenaden hittade jag blåsippor, vilket jag aldrig brukar hitta på våren. Under promenaden gick jag omkring och nynnade på textraden ”Vintern rasat ut  bland våra fjällar” som ett psykfall, väl hemma igen så spelade jag en massa Snowrunner & Dead Island 2. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Blomma



- Falun



- Högt vattenstånd



- Våren är på gång



- Pontiac - Se film 


- Blåsippor


- Massor av vatten



- Vårflod i Faluån



- Faluns sista pumphus



- Snowrunner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar