lördag 13 maj 2023

Lördagen den trettonde maj 2023

Igår stack jag till jobbet två timmar innan jag skulle börja jobba, anledningen till detta vansinne var för att jag skulle hinna sola ett par timmar. Efter två timmar solande, under den så farliga tiden mellan 11-14, var det dags för jobb. Men fan vilken dryg arbetsdag, den tog aldrig slut, det var som att klockorna hade drabbats av batteritorsk. Sen kom huvudvärken som ett brev på posen, inte att förväxlas med Postnord, och jag hinkade vatten. 

Idag fortsatte huvudvärken och hade jag inte lovat min vän Pontus att vi skulle ta en promenad hade jag stannat hemma, vi gick i alla fall en mil och efter promenaden slank jag in på en matbutik för att köpa mer Tabasco. Jag är helt såld på den rökta versionen av Tabasco, så jävla god. Väl hemma igen gick huvudvärken plötsligt över och tur var väl det för jag slet som ett djur i tvättstugan under kvällen. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Naturen före midsommar - sjukt vackert



- Så jävla vackert



- Promenad



- Min favorit-pub fyller 40 i år



- Kan inte sluta, jag är en Tabasco-missbrukare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar