lördag 8 juli 2023

Lördagen den åttonde juli 2023

Jag vaknade upp rik i morse, jag vann 236 kronor på Eurojackpott igår - haha!. På tal om igår var jag ledig från jobbet så jag drog ut på krogen, men det var så dåligt med folk att det tråkigt. Idag är det exakt sex månader kvar till min resa till Nya Zeeland och det är inget som jag tänker så värst mycket på, men när lönen trillar in i slutet på juli ska jag boka hyrbil i Alice Springs och det kommer att kosta mig närmare tiotusen kronor - dyrt som fan.

Jag drog ut för att ta en promenad idag, den första promenaden på flera veckor då jag har haft ont i ett smalben. Det blev bara tre kilometer, vill inte få ont igen. I stället för att gå på krogen stannade jag hemma för att spela Call of Duty, det blev en lugn kväll. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Promenad i skogen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar