onsdag 7 februari 2024

Australien-resan 2024-02-07

London, England
Vi landar i London, strax efter midnatt. Flygresan från Singapore tog 14 timmar och den gjorde mig mör, jag är för gammal för att resa så här länge och det här är sista gången som jag besöker Nya Zeeland och Australien - tyvärr. Jag får vänta fyra timmar i London innan jag får gå ombord det SAS-plan som ska ta mig till Stockholm. 

Stockholm, Sverige
Vi landar på Arlanda på eftermiddagen, här bokar jag ett tåg som jag får vänta på i två timmar. Det är väldigt mycket dötid på dom hör resorna till och från andra sidan jordklotet. Tåget tar mig hem till slut och på tågstationen väntar min vän Veronica som kör hem mig, tack snälla Veronica & Flugis.

Nästa resa kan bli i september i år eller januari nästa år, då drar jag till Miami, det ska bli kul. Tack för att du läst om min resa och tack Daniel i Melbourne som läser ofta. Ta hand om dig Daniel, jag finns här. Kram



- London - här är planet mot Arlanda



- Här har vi landat på Arlanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar