torsdag 23 februari 2012

Drömmer om Australien

Jag sitter upp sent och kalkylerar på min resa, nej inte USA-resan utan till en Australien-resa. Jag vill tillbaka, tillbaka till värmen, klimatet, folket, landet och kulturen. Australien är och förblir mitt drömresemål, och jag tänker nästan dagligen på min resa jag gjorde tillsammans med min bror i januari 2011. Jag har funderat på att emigrera flera gånger, men det är benhårt att ta sig in i landet. Den enda chansen jag har är att hitta någon där nere att gifta mig med. Lyckas jag att spara pengar så åker jag till Australien julen 2013. Det måste gå, det ska gå!


Australien i mitt hjärta

2 kommentarer:

  1. Den där infödingen med "trassel i trumpeten" kanske har någon charmig dotter som du kan lägga beslag på. Då har du din förgyllda entrebiljett till "down under".

    SvaraRadera